Poniżej zebraliśmy niektóre z najczęściej zadawanych pytań. Jeśli nie znajdziesz poszukiwanej odpowiedzi, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a z przyjemnością Ci pomożemy!

Jak mogę monitorować status mojego zamówienia?

Gdy Twoje zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz link umożliwiający śledzenie paczki od firmy kurierskiej. Dzięki niemu będziesz w stanie sprawdzić przewidywany czas dostawy przesyłki.

Kiedy mogę oczekiwać dostawy mojego zamówienia?

W GearFreak.pl wysyłamy zamówienia we wszystkie dni robocze, aby jak najszybciej dostarczyć Ci zakupione produkty. Zwykle paczka ekonomiczna dociera do klienta w ciągu 3-4 dni roboczych.
Swoje zamówienie możesz monitorować przez cały czas za pomocą numeru śledzenia.

Czy mogę dodać więcej produktów do mojego zamówienia?

Oczywiście, z łatwością możesz dodać więcej artykułów do swojej paczki. Jest to jednak możliwe wyłącznie, jeśli nie spakowaliśmy jeszcze oryginalnego zamówienia. Gdy znajdziesz produkt, który chcesz dodać, skontaktuj się z działem obsługa klienta.

Kiedy produkt będzie ponownie dostępny?

Nie zawsze jesteśmy w stanie oszacować, kiedy produkt będzie ponownie dostępny, ale dla Ciebie chętnie spróbujemy się dowiedzieć. Jeśli znajdziesz konkretny produkt, którego nie mamy w magazynie, skontaktuj się z nami, a zapytamy producenta o przewidywany czas dostawy. Możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem info@GearFreak.pl.

Chcę uzyskać więcej informacji na temat produktu

Jeśli nie znajdziesz wystarczających informacji na temat produktu na naszej stronie internetowej, zawsze możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem info@GearFreak.pl. Postaramy się odpowiedzieć na Twoje pytanie najlepiej, jak potrafimy lub ewentualnie zapytamy o szczegóły naszego dostawcę, który z pewnością będzie w stanie udzielić Ci satysfakcjonującej odpowiedzi. Jeśli chcesz skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, upewnij się, że Twoje pytanie jest jak najbardziej precyzyjne, abyśmy mogli udzielić Ci najdokładniejszej możliwej odpowiedzi.

Potwierdzenie zamówienia nie trafiło do mojej skrzynki e-mail

Jeśli nie dotarło do Ciebie potwierdzenie zamówienia, zalecamy wykonanie następujących czynności: sprawdź, czy potwierdzenie zamówienia nie trafiło przypadkiem do folderu ze spamem. Jeśli nadal nie możesz znaleźć swojego potwierdzenia zamówienia, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Wtedy wyślemy Ci potwierdzenie jeszcze raz i przy okazji sprawdzimy, czy podano prawidłowy adres e-mail.

Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Wystarczy, że utworzysz zwrot w naszym portalu, tutaj.

Zwroty są łatwe i szybkie – nasz zespół ds. zwrotów zajmuje się nimi, gdy tylko trafią do magazynu. Zwykle są przetwarzane w ciągu kilku dni od daty otrzymania.

Masz aż 100 dni na zwrot produktów, które nie spełniły Twoich oczekiwań, więc bez pośpiechu!

Jeśli chcesz wymienić produkt na coś innego, po prostu złóż nowe zamówienie, a my dokonamy zwrotu pieniędzy po otrzymaniu pierwszego zamówienia.

Ile czasu zajmuje przetworzenie mojego zwrotu?

Średnio od dostawy do otrzymania i przetworzenia paczki w GearFreak mija 5-8 dni.

Można znaleźć bardziej szczegółowy opis procesu zwrotu na poniższym wykresie.

return process

Czy mogę użyć swojej własnej etykiety zwrotu?

Jeśli wybierzesz swoją własną etykietę zwrotu, upewnij się, że paczkę wysyłasz do GrejFreak ApS, Gunnar Clausens Vej 58, 8260 Viby J, Dania. Wysyłanie do innych centrów logistycznych lub punktów przesiadkowych opóźnia zwrot paczki o około 20-30 dni, ponieważ są one przeznaczone wyłącznie dla zwrotów z naszymi własnymi etykietami. Jeśli używasz własnej etykiety wysyłkowej, ponosisz odpowiedzialność za przesyłkę.

Co zrobić, jeśli otrzymam wadliwy towar?

Wystarczy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta i przesłać nam opis oraz zdjęcia produktu, abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć sprawę.

Jak mogę skontaktować się z działem obsługi klienta?

Napisz do nas wiadomość e-mail:

Adres e-mail: info@GearFreak.pl