Jeśli chcesz wymienić swój produkt na ten sam w innym kolorze lub rozmiarze, wybrać zupełnie inny, bądź zwrócić nowy i nieużywany towar, aby odzyskać swoje pieniądze, utwórz zwrot tutaj. Skorzystanie z usługi zwrotów jest płatne. Sprawdź cennik tutaj. Należna opłata zostanie potrącona od zwracanej kwoty.

Od momentu wysłania przez Ciebie paczki zwrotnej do chwili jej odebrania i przetworzenia w naszym magazynie może minąć do 3 tygodni.

Ważne:

Zwracane produkty muszą być właściwie zapakowane i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Jeśli opakowanie jest uszkodzone lub w inny sposób wadliwe, może zostać pobrana opłata odpowiadająca obniżeniu wartości produktu.


Rozpatrzymy Twoją reklamację tak szybko, jak to możliwe. Jeśli produkt musi zostać zwrócony, najpierw należy go oczyścić. W przeciwnym razie zostanie pobrana opłata za czyszczenie.

Staramy się rozpatrywać reklamacje w ciągu maksymalnie 4 tygodni, jednak może wystąpić dłuższy czas oczekiwania w zależności od produktu i producenta.

Obejmuje to Carinthia, która może trwać do 6-8 tygodni, ponieważ musi być wysłana do ich fabryki w Austrii.

Therm-a-rest, która może trwać do 4-6 tygodni, ponieważ musi być wysłana do ich fabryki w Irlandii.

Hanwag, która może trwać do 4-6 tygodni, ponieważ musi być wysłana do ich fabryki w Niemczech.

Niektóre produkty możesz samodzielnie przetwarzać, co skraca czas obsługi, ponieważ unikasz funkcjonowania jako pośrednik. Dotyczy to wszystkich reklamacji produktów Suunto. Tutaj możesz bezpośrednio skontaktować się z producentem.

Suunto:

Utwórz swoją sprawę przez ten link