Czy mogę zwrócić jeden lub więcej produktów z zamówienia złożonego na GearFreak.pl?

Oczywiście, bez problemu!

W GearFreak.pl masz 100 dni na zwrot jednego lub większej ilości produktów z Twojego zamówienia. Proces zwrotu wygląda następująco:

  1. Zapakuj produkt(y) w pudełko
  2. Utwórz etykietę zwrotną za pośrednictwem naszego portalu i naklej ją na pudełku.
  3. Zabierz pudełko do najbliższej placówki pocztowej i odeślij je do nas.
  4. Gdy Twoja przesyłka dotrze do naszego magazynu, natychmiast przetworzymy zwrot.

Jeśli chcesz złożyć reklamację dot. wadliwego produktu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@GearFreak.pl

Ważne:

Zwracane produkty muszą być właściwie zapakowane i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Jeśli opakowanie jest uszkodzone lub w inny sposób wadliwe, może zostać pobrana opłata odpowiadająca obniżeniu wartości produktu.

Ile kosztuje zwrot zamówienia?

Jeśli skorzystasz z naszej etykiety, naliczymy opłatę za wysyłkę w wysokości 4,50 EUR. Dana kwota zostanie odliczona od pieniędzy, które zwrócimy na Twoją metodę płatności.
Cena obejmuje koszt przesyłki oraz ubezpieczenia.

Możesz również samodzielnie zaadresować paczkę (oszczędzając przy tym opłatę za zwrot) - wyślij ją na adres:
GearFreak.pl
C/O GrejFreak ApS
Gunnar Clausens Vej 58
8260 Viby J
Denmark

Prolongowane czasy obróbki w niektórych reklamacjach

Staramy się, aby reklamacje były rozpatrywane w ciągu maksymalnie 4 tygodni. W zależności od produktu i producenta może to jednak prowadzić do dłuższych oczekiwań. Będziemy jednak robić wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozpatrzyć twoją reklamację.

Dotyczy to Carinthia, które może trwać od 6 do 8 tygodni, ponieważ musi zostać wysłane do ich fabryki w Austrii.

Therm-a-rest, które może trwać od 3 do 6 tygodni, ponieważ musi zostać wysłane do ich fabryki w Irlandii.

Hanwag, które może trwać od 4 do 6 tygodni, ponieważ musi zostać wysłane do ich fabryki w Niemczech.